Ben jij een klantgerichte aanpakker die energie krijgt van schakelen, verkopen en meedenken? Dan ben ik op zoek naar jou! Mijn opdrachtgever is werkzaam in de zakelijke dienstverlening en mist door groei nog enkele handjes.
Wat ga je doen?
Als commercieel medewerker binnendienst ben jij de spil tussen onze klanten, het verkoopteam en interne afdelingen. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt – van offerte tot order. Je bent het aanspreekpunt voor klanten, denkt commercieel mee en ziet kansen om onze dienstverlening verder te versterken.
Je taken bestaan onder andere uit:
- Het opstellen en opvolgen van offertes
- Het verwerken van orders en het bewaken van levertijden
- Klanten telefonisch en per mail adviseren en ondersteunen
- Het onderhouden van contact met leveranciers en collega’s in de buitendienst
- Signaleren van commerciële kansen en klantbehoeften
Wat breng jij mee?
- MBO+/HBO werk- en denkniveau
- Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie is een pré
- Goede beheersing van Nederlands (en bij voorkeur ook Engels en Duits)
- Je werkt nauwkeurig, bent proactief en schakelt snel
- Je bent klantgericht, communicatief sterk en houdt van samenwerken
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie in een hecht team
- Veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling
- Salaris tussen 3.500 en 4.500 euro bruto o.b.v. 40 uur en goede arbeidsvoorwaarden
- Mogelijkheid tot hybride werken (in overleg)
- Een organisatie met korte lijnen, waar initiatief wordt gewaardeerd
Lijkt bovenstaande op jou van toepassing en ben jij beschikbaar? Dan ontvang ik graag jouw cv en motivatiebrief (mireille@supportenselectie.nl). Na ontvangst maken we snel kennis zodat ik je meer over de opdrachtgever kan vertellen. Starten kan op korte termijn, de opdrachtgever heeft de wens om een langdurige samenwerking aan te gaan.