Een leuke gevarieerde rol bij een internationaal opererende organisatie. Jij wordt hét aanspreekpunt binnen een internationaal team, regelt alles van A tot Z en zorgt dat jouw collega’s zich welkom voelen. Van on- en offboarding tot het boeken van vliegtickets – jij draait er je hand niet voor om. Ben jij beschikbaar en heb je ervaring in onderstaande werkzaamheden? Laat het mij dan weten (mireille@supportenselectie.nl).
Werkzaamheden:
-Regelen van on- en offboarding
-Arbeidscontracten en personele dossiers actueel houden
-Salarisadministratie, verlof en mutaties bijhouden/ verzorgen
-Cursussen plannen en regelen voor de collega’s
-Uren checken van de buitenlandse collega’s
-Voorraad bijhouden (bijv. papier, keukenbenodigdheden maar ook de laptops/telefoons)
-Post bijhouden
-Uitjes regelen/ organiseren en daarvoor eventuele hotels/ vluchten boeken
-Rechterhand zijn van de directie, ‘verantwoordelijk’ bij hun afwezigheid
Heb je Hbo-niveau, zeer goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, beschikbaar voor 32-40 uur, woonachtig in de nabije omgeving én toe aan een dynamische en veelzijdige rol? Dan is deze baan interessant voor jou.
Mijn klant is al bijna 20 jaar een goed geolied bedrijf, begeeft zich in de zakelijke dienstverlening en heeft iemand nodig die bovenstaande zaken regelt. Die in de toekomst zou willen fungeren als rechterhand van de directie en hen waarneemt bij afwezigheid. Het bedrijf is gesitueerd in Papendorp, parkeergelegenheid aanwezig en het kantoor waar je komt te werken is nieuw en modern. De uren worden voornamelijk vanaf kantoor gemaakt. Is dit wat voor jou?